tiistai 18. maaliskuuta 2014

wish you were here - Mixed Media Place

Hei taas! Meinasin ihan unohtaa tämän ja haastekin sulkeutuu kohta, onneksi huomasin :) Aloitin ensimmäisen art journal -kirjan ja tässä on nyt ensimmäinen valmis sivu. Otan tällä osaa MMP:n haasteeseen, jonka aiheena tällä kertaa sadness eli surumielisyys.

Hello again! I almost forgot about this and the challenge is about close, luckily I noticed :) I started my very first art journal and this is now the very first page. I take part to MMP challenge and this time you should express sadness.


Alkuperäinen tausta on tehty kotikutoisella gelliplatella ja lähdin siitä työstämään sivua. Sivussa käytin sekatekniikkaa ja paljon kerroksia.

Original background was made with home made gelliplate and I started to build my page on top of it. I used mixed media and lots of layers.


Tulen surulliseksi, kun ajattelen äitiäni. Hän ei ole enää täällä. Halusin sivuun kuitenkin toivoa ja sitä kuvastaa nuo violetin sävyt sekä perhoset.

I feel sadness when I think about my mother. She is not here anymore. I still wanted to have some hope in the page and for that I used those shades of violet and butterflies.

Kiva kun kävit <3

Thanks for dropping by <3

4 kommenttia:

Kiitän käynnistä, kumarran kommentista:)